De website past het design en functionaliteit automatisch aan aan de breedte van het scherm waarop de website wordt weergegeven.
Bij responsive webdesign wordt er 1 website zo ontworpen dat deze zich automatisch aanpast aan het apparaat van de gebruiker.
One site
fits all!
Responsive webdesign
Enkele voorbeelden
Voordelen responsive webdesign
Responsive webdesign heeft veel voordelen zoals meer bezoekers, meer conversie en hoger in Google.

Een optimale gebruikerservaring, achter uw bureau én op de bank
Waar we vroeger alleen op internet surften van achter een bureau, browsen we ons tegenwoordig suf onderweg op een smartphone en met een tablet bijvoorbeeld op de bank. Ruim 84 procent van de Nederlanders heeft mobiel internet.
Beheergemak
Een alternatief dat vaak wordt gebruikt voor een responsive website, is een app of mobiele site. Het voordeel van zo’n oplossing is dat het u een 100% mobiel geoptimaliseerde ervaring biedt, maar vergeet niet dat u vanaf de lancering van een mobiele website twee verschillende omgevingen in beheer hebt. Dat wil zeggen: twee omgevingen om content in te plaatsen, twee omgevingen om te analyseren en twee omgevingen om te onderhouden en te wijzigen na verloop van tijd.
Hogere omzet, lagere kosten
Uiteraard bent u op korte termijn extra kosten kwijt aan het ontwikkelen van een responsive website. Maar het idee van een investering is dat u op een langer termijn kijkt. Maar ook op korte termijn zult u voordelen ondervinden: uw website biedt namelijk meer bezoekers een betere ervaring (converteert beter), trekt meer bezoekers door een betere vindbaarheid, levert tijdwinst op in de vorm van beheergemak en wordt hoger gerankt door Google. Op de lange termijn zult u zien dat dit leidt tot een stijging van de omzet en een daling van de kosten.
Grootste voordeel de schaalbaarheid
Het grootste voordeel van een responsive website is de schaalbaarheid. Met steeds meer verschillende browsers en apparaten wordt het vrij duur als ze allemaal een eigen oplossing vereisen.
Aantrekkelijk
Uw website komt uw imago ten goede. Uw investering in uw online presence wordt gezien. U profileert zich als organisatie die meegaat met zijn tijd.
Geen redirects
Specifieke websites voor mobiel vereisen redirects, deze kunnen over het hoofd worden gezien, zeker als u met meerdere landingspagina’s werkt. Met responsive design is dit probleem verleden tijd!

Grafisch ontwerp
Wij geven uw boodschap zo vorm, dat u uw doelgroep zo goed mogelijk bereikt. Immers het uiterlijk van uw website bepaald het beeld dat de bezoeker van uw bedrijf krijgt.
Structuur
Het goed en logisch organiseren van content. De behoeften van uw gebruikers, uw bedrijf en de inhoud worden afgestemd op de doelstellingen van uw website.
Onze werkwijze is helder
Wij bouwen graag uw website. Belangrijk is een ontwerp te maken gebaseerd op de doelstellingen die u met uw website heeft. Daarom is onze werkwijze overzichtelijk verdeeld in vier fases.
Wilt u meer uitleg over onze manier van werken?
Of het nu gaat om een eenvoudige website of een dynamische interactieve site. Het ontwikkelen van uw product gaat volgens een heldere werkwijze bestaande uit 4 fases.
Huisstijl
Als organisatie wilt u een imago dat past bij het beeld dat de organisatie uit moet stralen, de corporate identity beïnvloedt het imago van de organisatie en dus de beeldvorming bij de doelgroepen.
Professioneel logo ontwerp
Bent u op zoek naar een strak, stijlvol, speels of eenvoudig bedrijfslogo? Wij zorgen dat uw bedrijf zich professioneel kan presenteren!
Content design
Met goed content design is uw boodschap in één oogopslag duidelijk. Van tekst naar content design. Haal het beste uit uw teksten.