Internet op nummer 1 in mediaconsumptie van de online consument

by Karin de Wit Design, 11 december 2010

Het wereldwijde onderzoeksbureau TNS publiceerde 10 oktober jl. de resultaten van Digital Life, de omvangrijkste studie naar online gedrag die ooit werd uitgevoerd. Digital Life ontsluit informatie over 88 procent van de online wereldbevolking. TNS ondervroeg bijna 50.000 respondenten in 46 landen. Digital Life laat zien hoe mensen in al die landen internet gebruiken, welke ontwikkelingen we nu zien en nog kunnen verwachten.

  • social media in opkomende markten veel dominanter dan in gevestigde markten;
  • mobiel internetgebruik explodeert;
  • consumenten willen altijd en overal toegang tot sociale netwerken;
  • vaarwel e-mail, welkom sociale netwerken;
  • internet voor online consument belangrijker dan tv.

Klik hier voor de volledige flash presentatie.

De resultaten van dit onderzoek zijn te vinden op discoverdigitallife.com.

Volledige artikel publicatie TNS NIPO

Bron: TNS NIPO

No Comments


Leave a Reply

Your email address will not be published Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*