93% van de Nederlanders heeft toegang tot internet

by Karin de Wit Design, 28 november 2010

Internet wordt steeds meer een dagelijks gebruikt volksmedium! Van de Nederlanders heeft  93%  fysieke toegang tot internet. Hiervan maakt 90% daadwerkelijk gebruik van het internet. Internet wordt bijna dagelijks gebruikt door 82%. Dit is een stijging van 14% ten opzichte van 2009. Voor het eerst besteden laagopgeleide Nederlanders dagelijks meer … Continue reading

Filled under : Internet

Gangbare schermformaten mobiele telefoons

by Karin de Wit Design, 14 november 2010

Overzicht veel voorkomende schermformaten mobiele telefoons Apple iPhone 320×480 Apple iPad 1024×768 Blackberry variëren van 160×160 tot 324×352 Android – Motorola Droid 480×854 Android – MyTouch 320×480 Android – Nexus One 480×800 Palm Pre 320×480 Nokia N-series 240×320 Oudere (nog steeds populaire) Nokia toestellen variëren van 176×208 tot 352×416   … Continue reading

Social Media voor bedrijven – do’s en don’ts

by Karin de Wit Design, 1 november 2010

Maak uw social media ervaring social proof! Het ontwikkelen van uw social media persoonlijkheid vergt tijd en inspanning. Uw online persoonlijkheid is niet slechts een deel van uw totale merk. Het wordt een interactieve ervaring voor uw merk of uw bedrijf. DE GROEI VAN SOCIAL MEDIA NEEMT STERK TOE Doordat … Continue reading

Filled under : Social Media

Campagne wissel je wachtwoord!

by Karin de Wit Design, 5 oktober 2010

Bescherm uw gegevens op internet.     DIGIvaardig & DIGIbewust is deze week een campagne gestart. Tijdens de ‘WachtWoordWisselWeek’ wordt iedereen bewust gemaakt van de noodzaak om digitale wachtwoorden regelmatig te wisselen. Met (digitale) wachtwoorden beschermt u uw persoonlijke informatie op pc’s of internet. Veel mensen zijn zich nauwelijks bewust van de … Continue reading

Filled under : Veilig Internetten

De nadelen van captcha’s

by Karin de Wit Design, 18 september 2010

Hieronder een opsomming van de belangrijkste nadelen van captcha’s: Niet alle captcha’s werken naar behoren Sommige captcha’s zijn onleesbaar en dus niet over te nemen Niet iedereen en dus ook eventueel uw doelgroep snapt hoe een captcha werkt De vraag / het verzoek tot invullen kent geen meerwaarde, m.a.w. het is een … Continue reading

Filled under : Captcha , WebDesign
Page 9 From 12