Social Media voor bedrijven – do’s en don’ts

by Karin de Wit Design, 1 november 2010

Maak uw social media ervaring social proof! Het ontwikkelen van uw social media persoonlijkheid vergt tijd en inspanning. Uw online persoonlijkheid is niet slechts een deel van uw totale merk. Het wordt een interactieve ervaring voor uw merk of uw bedrijf. DE GROEI VAN SOCIAL MEDIA NEEMT STERK TOE Doordat … Continue reading

Filled under : Social Media

Campagne wissel je wachtwoord!

by Karin de Wit Design, 5 oktober 2010

Bescherm uw gegevens op internet.     DIGIvaardig & DIGIbewust is deze week een campagne gestart. Tijdens de ‘WachtWoordWisselWeek’ wordt iedereen bewust gemaakt van de noodzaak om digitale wachtwoorden regelmatig te wisselen. Met (digitale) wachtwoorden beschermt u uw persoonlijke informatie op pc’s of internet. Veel mensen zijn zich nauwelijks bewust van de … Continue reading

Filled under : Veilig Internetten

De nadelen van captcha’s

by Karin de Wit Design, 18 september 2010

Hieronder een opsomming van de belangrijkste nadelen van captcha’s: Niet alle captcha’s werken naar behoren Sommige captcha’s zijn onleesbaar en dus niet over te nemen Niet iedereen en dus ook eventueel uw doelgroep snapt hoe een captcha werkt De vraag / het verzoek tot invullen kent geen meerwaarde, m.a.w. het is een … Continue reading

Filled under : Captcha , WebDesign

.mobi (dotMobi)

by Karin de Wit Design, 17 september 2010

.mobi is een top-level-domain. Het hoofddoel van deze TLD is om websites voor mobiele telefoons goed te kunnen onderscheiden.     Voorbeelden van .mobi sites. Bekende organisaties Nokia.mobi, T-Mobile.mobi, Ferrari.mobi, ESPN.mobi, BusinessWeek.mobi, BMW.mobi, NBA.mobi en Mercedes-Benz.mobi. Nederlandse voorbeelden Telegraaf.mobi, Startpagina.mobi, ING.mobi, TVgids.mobi, Borsato.mobi, Buienradar.mobi, ANWB.mobi, Tweakers.mobi, en Elsevier.mobi.  

Online Leadgeneratie

by Karin de Wit Design, 15 september 2010

U wilt meer omzet generen en u bent op zoek naar de juiste middelen! ONLINE LEADGENERATIE ALS STRATEGISCHE ACTIVITEIT Vindt de beste mix van alle mogelijke online elementen!   Leadgeneratie is tegenwoordig één van de meest cruciale stappen in sales. Uit vele onderzoeken komt steeds vaker naar voren dat leadgeneratie de toekomst … Continue reading

Page 9 From 11