.mobi (dotMobi)

by Karin de Wit Design, 17 september 2010

.mobi is een top-level-domain. Het hoofddoel van deze TLD is om websites voor mobiele telefoons goed te kunnen onderscheiden.     Voorbeelden van .mobi sites. Bekende organisaties Nokia.mobi, T-Mobile.mobi, Ferrari.mobi, ESPN.mobi, BusinessWeek.mobi, BMW.mobi, NBA.mobi en Mercedes-Benz.mobi. Nederlandse voorbeelden Telegraaf.mobi, Startpagina.mobi, ING.mobi, TVgids.mobi, Borsato.mobi, Buienradar.mobi, ANWB.mobi, Tweakers.mobi, en Elsevier.mobi.  

Online Leadgeneratie

by Karin de Wit Design, 15 september 2010

U wilt meer omzet generen en u bent op zoek naar de juiste middelen! ONLINE LEADGENERATIE ALS STRATEGISCHE ACTIVITEIT Vindt de beste mix van alle mogelijke online elementen!   Leadgeneratie is tegenwoordig één van de meest cruciale stappen in sales. Uit vele onderzoeken komt steeds vaker naar voren dat leadgeneratie de toekomst … Continue reading

Google Instant zoekt 2 tot 5 seconden sneller!

by Karin de Wit Design, 14 september 2010

Google Instant biedt sneller zoekresultaten. Google heeft vorige week een nieuwe functie aan de zoekmachine toegevoegd. Google Instant biedt direct resultaat bij het intikken van slechts een deel van de zoekopdracht, zie afbeelding hierboven. Deze update moet u als gebruiker tussen de twee en vijf seconden per zoekopdracht besparen. Het niet meer nodig is … Continue reading

Website optimalisatie met gzip

by Karin de Wit Design, 11 september 2010

Comprimeren met gzip   In april 2010 maakte Google bekend dat de snelheid waarmee een website laadt een ranking factor is geworden. Dat betekent dat het sneller maken van uw website een belangrijk onderdeel is geworden van zoekmachine optimalisatie (SEO). Snelle laadtijden geven uw website of webapplicatie zorgen dus voor een … Continue reading

Zoekmachine Optimalisatie

by Karin de Wit Design, 1 september 2010

Zoekmachine optimalisatie (ook wel seo genoemd) is één van de goedkoopste manieren om meer bezoekers naar uw website te krijgen. Onder zoekmachine optimalisatie verstaan we het optimaliseren van uw website voor het beter vindbaar worden in de zoekmachines. Wij richten ons het meeste op Google omdat Google een marktaandeel heeft … Continue reading

Page 10 From 12